21 de setembro de 2008

Midnight Chatting with Micky Yoochun [UFO Replies] 20_09_08

Fan: I fell asleep while studying, but surprisingly I dreamed of Oppas! Oppas were right next to me, and I was so nervous I couldn’t speak right! T___T
Yoochun: Fell asleep while studying? How did you fall asleep so easily? ^^ I’ll leave you this message now. Study hard!

Fan: Yes, just for a while. ;;; I fell asleep while studying history.
Yoochun: Hahaha ^^. Okay, I believe you! ^^

Fan: Because of oppas whenever I wake up I’m always crying! Cassiopeias all feel like this after they receive oppas replies! I like oppa the best!
Yoochun: Like me best?

Fan: When I was still in elementary school, I especially liked oppa, and eventually I became a Cassiopeia. Ah~ I’m so nervous right now!
Yoochun: ^^ Don’t be nervous~

Fan: Is this…really oppa? My tears won’t stop..This is my first time receiving a reply. And I received a reply from the person I wanted the most! Ahh…

Fan: How come you aren’t replying…It’s a shame, but no matter what, I will wait for the day you guys come back! I will support you guys as best as I can! <3>
Yoochun: Okay okay! Goodnight! ^^

Fan: Thank you so much for today! T___T I don’t know when I’ll send you a UFO message again…If oppa is tired, you should sleep too!
Yoochun: Why are you thanking me? I should be thanking you! ^^




Fã: Eu adormeci a estudar, mas eu sonhei com os oppas! Os oppas estavam mesmo ao meu lado e eu estva tão nervosa que nem conseguia falar direito. T_T

Yoochun: Tu adormeces-te a estudar?? Como é que adormeceste tão fácilmente?? Eu vou-te deixar esta mensagem agora. Estuda duro!!


Fã: Sim, só por um bocado. ;;; Eu adormeci a estudar história
Yoochun: Hahaha^^. Ok, eu acredito em ti!^^


Fã: Por causa dos oppas eu acordo sempre a chorar! Todas as Cassiopeias sentem-se assim depois de receberem uma replica dos oppas!! Eu gosto muito mais do oppa!!
Yoochun: Gostas mais de mim??~

Fã: Eu estava no liceu e eu gostava especialmente do oppa, e ventualmente eu tornei-me uma cassiopeia. Ah ~Eu estau muito nervosa agorinha!!
Yoochun:^^ Não estejas nervosa~

Fã: É mesmo o oppa?? As minhas lágrimas não param. É a primeira vez que recebo uma resposta. E recebi uma respostas da pessoa que eu mais queria! Ahh...

Fã: Como é possivel já não me responderes... É uma vergonha, mas não interresa o que, eu vou esperar pelo dia que vocês voltarem! Eu vou apoiar-vos o melhor que consigo! <3>
Yoochun: Okay okay! Boa noite!^^

Fã: Muito obrigado por hoje! T__T Eu não sei quando te vou mandar uma UFO outra vez... Se o oppa está cansado devia de ir dormir também!
Yoochun: Porque me estás a agradecer?? Eu é que te devia estar a agradecer!^^

Translation: jae!fany @ Shinki! ForumsSource: Mr. TVXQ + OhMicky

Sem comentários: